niedziela, 26 października 2014

Wstęp



Jestem stałym czytelnikiem portalu Fronda.pl, na który trafiłem przez ciekawość i chęć poznania tak barwnej postaci jak Tomasz P. Terlikowski. I przyznam, że ten portal mnie nie zawodzi. Zarówno artykułami jak i wypisami z redakcyjnych blogów. Mam zapewniony odpowiedni poziom adrenaliny i humoru. Czasami próbuję komentować na samym portalu. Niestety, jest to z reguły bardzo niebezpieczne. Kilku dyżurnych, katolickich komentatorów stosuje inwektywy, których najpodlejszy burdel by się nie powstydził. A mnie dyskusje na temat tego, kim była moja matka, czy kto jakiej wielkości ma mózg, nie bardzo interesują. Zresztą owe komentarze mają ograniczone możliwości, stąd pomysł na własny blog.


Nie ukrywam, że nie jest to oryginalny pomysł. Swego czasu bardzo podobał mi się blog „Głos Rydzyka”. Zresztą do tej pory tam zaglądam. Autor skupia się na Radiu Maryja i Telewizji Trwam. Mam jednak wrażenie, że na portalu Fronda.pl jest jednak dziś dużo ciekawiej.
 
Życzę sobie powodzenia i wytrwałości :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz